E-COMMERCE. STRATEGIA, ZARZĄDZANIE, FINANSE - WYDAWNICTWO PWN




 Dziś chciałabym Wam przedstawić książkę z zakresu ekonomii, która zainteresuje nie tylko nauczycieli, wykładowców ale i studentów tego kierunku. Jeśli jesteście zainteresowane otwarciem swojego sklepu internetowego bądź już go prowadzicie również znajdziecie tutaj wiele praktycznych informacji. Jest to książka wydana nakładem wydawnictwa PWN - "E-COMMERCE. Strategia, zarządzanie, finanse".
 

"Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego."


Dopiero się zagłębiam w treść tej książki. Nie jest to powieść, którą czyta się lekko i szybko ale jest to książka, której należy poświęcić uwagę i czytać ją ze zrozumieniem by czerpać z niej to co dla nas najważniejsze.
Konkretną dawkę wiedzy znajdą tutaj właściciele sklepów internetowych bądź osoby zajmujące się marketingiem w sieci.
Pamiętam jak mój kuzyn kilka lat do tyłu pracował w jednym z obecnie najlepiej prosperujących sklepów internetowych. Wrzucali towar na sklep i sprzedaż jakoś sama się kręciła. Jednak przez te wszystkie lata gdy na rynku pojawiała się konkurencja zaczęto dużą uwagę przywiązywać do odpowiedniego marketingu sieciowego, komunikacji z klientami i odpowiedniej strategii sprzedażowej. Sklep rozwinął się bardzo dobrze i obecnie jest jednym z największych bądź największym sklepem sieciowym w swojej dziedzinie sprzedaży.
Tak samo powinni postępować właściciele innych sklepów oferujących sprzedaż przez internet.
Z pewnością wśród właścicieli niewielki ich odsetek posiada wykształcenie w kierunku marketingu. Dlatego też warto by sięgnęli po konkretną wiedzę, którą znajdą w tej książce.
Jest to połączenie praktycznej wiedzy z realiami naszego rynku. 

Znacie kogoś komu moglibyście polecić tę książkę?


1 komentarz:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby się spodobać mojemu bratu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kobiecy blog by Mariola Wilk , Blogger